.::DIY kit::.

Assalamualikum n hi!
alhamdulillah, berjaya jugak keluarkan DIY kit edisi ke-2
setelah berbulan tangguh

saiz kali ni agak mini
senang untuk diletakkan kat dalam beg, dalam poket
sambil rehat boleh keluarkan DIY kit dan hasilkan kraf dalam masa beberapa minit

kalau ada kecemasan contohnya pin rosak,
boleh la cepat-cepat siapkan brooch untuk ganti pin yang rosak kan??
x gituuuuu...

harga untuk setiap jenis DIY kit ini ialah RM6.00 tidak termasuk pos ye
terdapat 3 jenis DIY kit
-BOOKMARK
-BROOCH
-HAIRCLIP




ibu bapa boleh la belikan untuk anak-anak
tak de la dorang bosan duk kat umah
guru-guru boleh dapatkan DIY kit ni sebagai alat bantuan mengajar =]

semoga gembira selalu!
Assalamualaikum =]

.:Roses And Craft::.

Assalamualaikum n hi!
SELAMAT TAHUN BARU!
opsss! tak de la lewat sangat kan? ngeee
kali ni, cik chomey nak tayang bunga ros yang chomey ni.. 
layan je la eh..





ada 3 jenis semuanya..
sesuai dijadikan brooch/bunga penanggah/rozek (rosette)
saiz sebesar tapak tangan dan memang chomey k =]
tempahan borong amat dialu-alukan..


alphabet hp strap


bookmark


brooch



brooch lagi


handphone case
boleh ikut saiz sendiri + tambah design =]


back view


Hello Kitty
custom made =]


boleh juga dijadikan props..
sangat sweet! =]

terima kasih..
semoga terus berjaya, amin...

p/s: CHOMEYtoU kraf da berumur 2 tahun!! 
alhamdulillah
thanx kepada semua yang wish =]

assalamualaikum..