.::DI SEBALIK TABIR C2UK.::

AS SALAM n HI!
oh yeah!! alhamdulillah..
dalam rasa kurang rajin, penat, jemu tengok alat jahitan,
c2uk akhirnya berjaya menyiapkan beberapa kraf untuk dihantar kepada kawan c2uk
sebab c2uk akan join booth dia
walaupun rasa sedih terpaksa tolak tawaran untuk join beberapa booth,
harap2 kali ni banyak barang yang terjual..
amin =]

kali ni c2uk tayang beberapa gambar semasa menyiapkan kraf2 tersebut
layan~


jenuh tangan nak potong semua ni


butang chomey!!! macam gula2 dah
c2uk jarang hias guna butang
kali ni, guna sebanyak mungkin butang yang tersimpan, hihi


penat nak potong lebih daripada seratus

tak banyak yang nak ditayangkan
untuk mengikuti uodate terkini tentang CHOMEYtoU kraf, sila lah follow di INSTAGRAM (chomeytoukraf)

p/s: ramai yang bila emel atau sms panggil c2uk sebagai cik CHOMEY..
nak tukar nama jadi cik CHOMEY boleh kan? ngeeee

thanx for reading, thanx for everything =]

No comments: